International Business Breakfast - China Market Entry Strategy

International Business Breakfast - China Market Entry Strategy

Hoe vindt u de eerste klant in China!


BOM International Trade organiseert op woensdag 28 augustus het volgende International Business Breakfast* gericht op bedrijven die de Chinese markt willen betreden. Tijdens deze interactieve ontbijtsessie bespreken we de focus die nodig is om succesvol de Chinese markt te betreden.

Gijs van de Molengraft (BOM), zal een workshop customer discovery geven waarbij u interactief aan de slag gaat om een concrete stap te zetten naar uw eerste klant in China.

  • Wie is uw klant en wat is de geleverde waarde?
  • Wie gaat betalen en hoe bepaalt u de prijs?
  • Welke kanalen kunt u rekening mee houden? (distributie en verkoop)
  • Wat kunt u veranderen aan uw product?

Gedurende de workshop zal Joost van Kuijk, directeur van Adimec zijn case study toelichten hoe ze de Chinese markt hebben betreden. Adimec levert high end camera oplossingen voor OEM’ers wereldwijd. Zij hebben ruime ervaring in het ontwikkelen van internationale markten in samenwerking met de BOM en in het bijzonder de Chinese markt.

U bent van harte welkom van 8.00 uur tot 10.30 uur een heerlijk vers ontbijt staat voor u klaar!

Locatie: De Phil, Oude Goirleseweg 167, Tilburg. Parkeren kan gratis voor de deur.

U kunt zich gratis aanmelden** voor dit International Business Breakfast via deze website. Hier kunt u optioneel uw persoonlijke vraag doorgeven. Sluitingsdatum voor aanmelden is woensdag 21 augustus. Als u nog vragen heeft kunt u altijd contact opnemen met Liane Bok op 06-52606440 of via trade@bom.nl

Wij hopen uw inschrijving snel tegemoet te kunnen zien.

 

*Dit evenement richt zich op een specifieke doelgroep en er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar.
 Per bedrijf kan 1 persoon zich aanmelden. De organisatie behoudt zich het recht om niet relevante 
 aanmeldingen af te wijzen. Bij een no-show of afmelding op de dag van het evenement zijn wij genoodzaakt 
 75 euro in rekening te brengen.

**Bedrijven die deelnemen aan de ondernemersreis naar China in oktober hebben voorrang op deelname.